Powered by Blogger.
RSS

Smile Again (Cast)

CAST

Park Su Rie, seorang gadis yang kehilangan kekasihnya akibat dari kemalangan jalan raya pada musim bunga.
Selepas beberapa bulan, dia menjalani kehidupan seperti biasa sehinggalah suatu hari, dia bertemu dengan seorang lelaki yang mirip dengan kekasihnya.

Jung Seung Ho, seorang jurukamera bebas dan merupakan sahabat baik Jonghyun. Wajahnya amat mirip dengan mendiang kekasih Su Rie. Seorang yang peramah, baik dan pandai mengambil hati orang lain.

Lee Jun Suh, mendiang kekasih Su Rie yang mati akibat kemalangan jalan raya.

Seo Hye Gyun, sahabat karib Su Rie sejak dari sekolah rendah lagi. Seorang yang baik, setia dan amat mengambil berat tentang Su Rie.

Kim Jonghyun, sepupu dan sahabat karib Seung Ho sejak dari kecil. Seorang yang baik, kelakar dan ceria. Jatuh cinta pada Hye Gyun selepas beberapa kali bertengkar dengannya.


Park Yong Soo, abang kepada Su Rie. Seorang yang tegas, dingin dan agak panas baran tetapi amat menyayangi Su Rie. Pernah berkahwin tetapi bercerai kerana isterinya curang. Mengambil masa yang agak lama untuk menerima kehadiran Seung Ho dalam hidup adiknya.

Lee So Ra, ibu kepada Su Rie dan Yong Soo. Pemilik sebuah butik terkemuka dan berpendirian tegas. Seorang isteri dan ibu yang penyayang. Merupakan sahabat Hee Bin yang sudah lama terpisah.

Jung Hee Bin, ibu kepada Seung Ho. Seorang yang ceria dan amat memahami anak tunggalnya. Dia juga memiliki sebuah studio kerana mempunyai minat yang sama dengan anaknya.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment